Visits: 230

  • اگر ساکن شهرستان قروه هستید می توانید برای تدریس از امکانات مدرسه استفاده کنید. درغیر این صورت تهیه ملزومات تدریس ( کامپیوتر- اینترنت – میکروفن – وبکم – قلم نوری برای برخی از دروس ) به عهده معلم می باشد.
  • مدت زمان هر جلسه تدریس حداقل ۵۰ دقیقه و حداکثر ۶۰ دقیقه می باشد.
  • کلیه کلاسها باید در سامانه ضبط شود. تا مورد استفاده مجدد دانش آموزان قرار گیرد.
  • دبیران گرامی هر دو هفته یکبار ملزم به برگزاری آزمون آنلاین هستند که تمام امور فنی برگزاری آزمونهای مذکور توسط پشتیبانی مدرسه انجام می شود. اما تهیه و طراحی سوال به عهده دبیران محترم می باشد. که دو روز قبل از آزمون باید به ایمیل سایت ارسال و یا تحویل پشتیبان سایت شود.
  • دبیران محترم قبل از شروع کلاسها حتما باید قسمت تالار گفتگو را مشاهده نموده و سوالات احتمالی دانش آموزان در مورد مطالب جلسه آتی را بررسی نموده و با آمادگی کامل جلسه درس را شروع کنند.
  • کلیه کلاسها در مورد نحوه تدریس (اصول و فنون تدریس ) طبق پیشنهاد و طرح درس ارائه شده توسط تیم طراحی و اجرایی مدرسه برگزار می گردد. لذا اتخاذ تصمیمات شخصی و روشهای منحصر به فرد ممنوع است بجز در مواردی که روشهای شخصی به تایید تیم مذکور برسد.
  • مبلغ حق الزحمه همکاران بسته به نوع درس ، میزان تسلط دبیر و نوع ارائه مطالب متفاوت می باشد و مبلغ نهایی پس از برگزاری دو جلسه تدریس بصورت توافقی بین دبیر و مدیر مدرسه ، نهایی خواهد شد.
  • پس از عقد قرار داد در هر مرحله از تدریس اگر مدیریت مدرسه از عملکرد دبیر رضایت کافی نداشته باشد، می تواند ضمن تسویه حساب کلاسهای برگزار شده قرار داد را فسخ نموده و از ادامه تدریس ممانعت نماید.
  • اگر چنانچه در انتخاب فيلد سابقه تدريس آنلاين ، گزينه <<دارم >> را انتخاب نموديد حتما در بخش رزومه به محل تدريس و نرم افزارهايي كه با آن تدريس نموده ايد را ذكر نماييد. 
  • نکته: رشته های موجود در این مدرسه عبارتند از انسانی – تجربی – و ریاضی. بنابر این همکاران محترم رشته های فنی از تکمیل فرم درخواست تدریس خودداری فرمایند.

نکته2: قرار داد تدریس در دانش آرا بصورت حق الزحمه ساعتی منعقد می شود و تدریس مذکور هیچ حقی مبنی بر هیچ نوع استخدامی را به مدرسان آزاد (غیر فرهنگی) قائل نمی داند.

2 دیدگاه

  1. 1- تدریس آنلاین دردانشگاه بوئین زهرای قزوین (از سال 1399 تا حال حاضر)
    2- مدرس دروس فیزیک الکتریسیته وفیزیک مکانیک و فیزیک پایه 1و2 درموسسه آموزش عالي سپاهان (از 1391تا ۱۳۹۸)
    3 -مدرس دروس فیزیک درموسسه آموزش عالي امین فولادشهر و موسسه آموزش عالي پالایش خمیني شهر (از 1391تا ۱۳۹۸)
    4 -تدریس آزمایشگاه فیزیک در دبیرستان آزرم وکسب مقام اول المپیادآزمایشگاه برای مدرسه (از مهر1391 تامهر1392)
    5 -تدریس حل تمرین دروس الکترومغناطیس 1و2 و فیزیک در دانشگاه سمنان )از مهرماه 1389تا شهریورماه 1390)
    تلفن
    09133059504
    09382524574

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه